Inspirerende content
voor een groener, eerlijker
en leuker leven.
Kwalitatieve content
voor een groener, eerlijker
en leuker leven.
Portfolio content
Zet je doelgroep in beweging met originele, inspirerende en informatieve content. Wij maken interviews, artikelen, blogs, (web)teksten, e-books, magazines, video’s, podcasts en nieuwsbrieven.
Bekijk hieronder een paar voorbeelden uit de praktijk.
Partner
Feenstra was een jaar lang partner van het thema ‘wonen’ op hetkanWEL. Elke maand schreven we een relevant artikel dat we deelden via social media en de nieuwsbrief.
Met Triodos Bank hebben we een langdurige samenwerking waarbij we artikelen schrijven voor De Kleur van Geld, die we ook delen via hetkanWEL.
“Tijdens onze samenwerking werden wij steeds weer verrast door de manier waarop de redactie onze boodschappen eigentijds, specifiek en toegankelijk wist te vertalen naar scherpe content die goed aansloot op dat wat wij als technisch dienstverlener over de bühne wilden brengen. Ook de wijze van werken sloot goed aan bij de no-nonsense organisatie die we zelf zijn: flexibel en snel schakelen. Het samen sparren over mogelijke thema’s was niet alleen leuk, maar zeker ook leerzaam”
Voor het bedrijf Sea & See organiseerden we de lancering van een nieuw verpakkingsvrij en natuurlijk haarverzorgingsproduct. We interviewden de ondernemer, lieten het product testen en organiseerden een social-media campagne. Hiermee bereikten we meer dan 50.000 mensen.
“Als je beiden de intentie hebt om iets goeds te doen voor je medemens, voor de wereld, kun je in een speciale flow komen waarin gewerkt kan worden vanuit ruimte, begrip en gemak. Met Asceline en Wyke ging het zo. Het kan dus wél.”
In opdracht van Gottmer Uitgevers Groep organiseerden we met auteur en zero-waste expert Emily-Jane Townley de Minimal Waste Maand. Samen met 525 lezers gingen we de uitdaging aan om ons afval te minimaliseren. We schreven blogs, verstuurden wekelijks een speciale nieuwsbrief met tips en informatie, beantwoordden vragen van lezers en organiseerden een online masterclass die door 170 mensen werd bekeken.
“Ik heb Asceline en Wyke leren kennen als gedreven professionals die een hoop werk verzetten in een korte tijd. Ze verzorgen een campagne tot in de puntjes, van draaiboek tot uitvoering met een evaluatie aan het einde. Daarbij zijn ze altijd goed bereikbaar, wat voor een prettige samenwerking zorgt.”
Voor de Open Universiteit brachten we de nieuwe opleiding Klimaatwinnaars onder de aandacht via een social-mediacampagne. We koppelden hier een enquête aan waaraan bijna 1.000 mensen meededen. Onder de deelnemers verlootten we een gratis opleidingsplek.
Wij schrijven toegankelijke en inspirerende verhalen over groene onderwerpen. Voor je eigen kanalen of die van hetkanWEL.
Nieuwsbrief
We verwerken content en banners in de wekelijkse nieuwsbrief van hetkanWEL. Maar kunnen ook een aparte nieuwsbrief maken en versturen rondom één thema.
Social Media
We kunnen jouw social media uit handen nemen of jouw verhalen delen via de verschillende social media kanalen van hetkanWEL.
Podcast
We denken graag mee over een creatieve podcast, die we maken in samenwerking met zeer ervaren radiomakers.
Video
Op het gebied van video is veel mogelijk: van interview tot reportage of een pakkende, korte video die lekker werkt op social media.
Masterclass
We organiseren maandelijks (online) masterclasses met verschillende experts.
Blog
Verras onze lezers met jouw boodschap en beeld.
Nieuwsbrief
Via blogs, banners en social media kunnen we een hele campagne optuigen met jouw verhaal.
Social Media
Deel jouw verhaal met onze hetkanWEL community via een partnerblog met followlinks.
Podcast
Altijd al een podcast willen maken, maar er nooit aan toegekomen? Laten we het dan samen oppakken.
Video
Geen talking heads voor een witte muur, maar korte en aansprekende beelden met een boodschap.
Fotografie
Jouw verhaal direct in de inbox van onze lezers? Samen maken we een relevante nieuwsbrief.
Samenwerken
Heb je interesse om samen met hetbureauWEL de wereld een beetje groener te kleuren? We komen graag met je in contact om te brainstormen over wat het beste past bij jouw merk: van het organiseren van challenges tot het opzetten van (online) masterclasses en van het maken van content tot het doen van onderzoek.